عملکرد مناسب شبکه فروش بیمه رازی شبکه فروش بیمه رازی در طرح های جدید این شرکت هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان درآمد کسب کردند بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش شرکت بیمه رازی در مسیر جدید این شرکت مبتنی بر تغییر استراتژی و ارائه طرحهای نوین، همراهی کردند. نمایندگان بیمه رازی در طرح آتشسوزی […]
عملکرد مناسب شبکه فروش بیمه رازی
شبکه فروش بیمه رازی در طرح های جدید این شرکت هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان درآمد کسب کردند
بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش شرکت بیمه رازی در مسیر جدید این شرکت مبتنی بر تغییر استراتژی و ارائه طرحهای نوین، همراهی کردند.
نمایندگان بیمه رازی در طرح آتشسوزی این شرکت شرکت کردند

مشروح خبر:
بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ در کنار تغییر استراتژیهای خود در پی همراهی شبکه نمایندگان طرحها و سامانههای جدیدی همچون همای رازی، آتش سوزی، زیگورات و رازیتک را رونمایی کرد که اوج هنرنمایی و حضور نمایندگان در طرحهای همای رازی و جشنواره فروش بیمه آتش سوزی خودنمایی میکند.
رجوع به آمار و اطلاعات شش ماهه نخست سال جاری نشان از آن دارد که شرکت بیمه رازی در این مدت در رشته عمر و سرمایه گذاری و عمر زمانی در مجموع ۴۵۸ میلیارد تومان درآمد داشته که این میزان فروش بیش از تصور و اهداف تعیین شده برای این رشته بوده است. از سوی دیگر با توجه به اجرای جشنواره آتش سوزی با تکیه و توجه به بیمه نامههای خرد درآمدی در حدود ۱۶۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.
اما نکته قابل توجه آن است که در شش ماهه نخست سال جاری ۹۷۲ نماینده به صدور بیمه نامه آتش سوزی پرداخته که ۷۴۲ نماینده در مدت زمان جشنواره معرفی و صدور بیمه نامه را در دستور کار خود قرار دادهاند. براساس این گزارش، ۱۹۰ نماینده تا قبل از اجرای جشنواره هیچ بیمهنامهای در رشته آتش سوزی صادر نکرده بودند که این جشنواره روح تازهای برای این تعداد نماینده به همراه داشت.
ناگفته نماند که در طرح همای رازی با وجود آنکه شرکت بیمه رازی تنها ۹۳ نماینده اختصاصی عمر دارد اما بیش از ۴۴۰ نفر در این طرح فعال بودهاند.
فارغ از عملکرد نمایندگان و شبکه فروش در طرحهای مذکور، نمایندگان در حق بیمه تولیدی، هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان درآمد برای خود ثبت کردهاند که نسبت به عملکرد شعبه و کارگزاران رقم قابل توجهی از خود ثبت کردهاند.