چنانچه محتوایی را شایسته تذکر میدانید خواهشمند است کد خبر را به شماره 09173110520پیامک بفرمایید
اخبار منتخب اورژانس بیمه
حضور مدیرعامل بیمه کوثر در سرپرستیهای اردبیل، مازندران و زنجان
به گزارش اختصاصی رسانه خبری اورژانس بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل بیمه کوثر، در شهریورماه ۱۴۰۴ با هدف بررسی روند خدمترسانی و تقویت شبکه فروش به استانهای اردبیل، مازندران و زنجان سفر کرد و از سرپرستیهای این استانها بازدید بهعمل آورد. دکتر آقادادی در جریان این بازدیدها ضمن دیدار با کارکنان و نمایندگان فروش، بر […]
دامپینگ در بیمه های بدنه ، تهدیدی برای پایداری صنعت بیمه کشور
🔺🔺دامپینگ در بیمه های بدنه ، تهدیدی برای پایداری صنعت بیمه کشور : 📝به قلم محمد شفیعی رییس هیأت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا 📂مقدمه : صنعت بیمه نقش اساسی در مدیریت ریسک و ثبات اقتصادی دارد. پایداری مالی شرکتهای بیمه مستلزم دریافت نرخهایی است که هم هزینههای خسارت را پوشش […]
فرماندار_ماهشهر: رضایت مندی بیمهگذاران از عملکرد بیمه البرز سرمایهای اجتماعی و اقتصادی است
ر آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه بندر امام خمینی، فرماندار ماهشهر و امام جمعه بندر امام خمینی، عملکرد بیمه البرز را در حمایت از صنایع و جلب رضایت بیمه گذاران نمونه ای برجسته و کم نظیر در صنعت بیمه کشور عنوان کردند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، هرمز بهاروند فرماندار […]
تمدید قرارداد بیمههای درمان تکمیلی مرکز خدمات حوزههای علمیه با شرکت بیمه “ما”
شرکت بیمه “ما” اعلام کرد قرارداد بیمههای درمان گروهی تکمیلی مرکز خدمات حوزههای علمیه با این شرکت تمدید شد.بر اساس این قرارداد، از تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۰۱، خدمات درمان تکمیلی بیمه “ما” همچنان در اختیار مشمولان این مرکز قرار خواهد گرفت.این تمدید نشاندهنده اعتماد و رضایت مرکز خدمات حوزههای علمیه از کیفیت خدمات بیمهای شرکت بیمه “ما” […]
حضور مدیرعامل بیمه آرمان در کرمان و بررسی راهکارهای توسعه خدمات بیمهای
به گزارش اورژانس بیمه و به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، دکتر مجید قلیپور، مدیرعامل این شرکت به همراه جمعی از مدیران ارشد در سفر استانی خود به کرمان از بیمهگذاران و شرکتهای طرف قرارداد در شهرستان بافت دیدار و گفتوگو کرد. این بازدید با همراهی دکتر همتی، معاون فنی بیمههای اشخاص، آقای وحدتی، […]
معارفه مدیر جدید منابع انسانی بیمه آسیا
مراسم تقدیر از معاون منابع انسانی و معارفه مدیر جدید منابع انسانی بیمه آسیا با حضور مدیرعامل، نایبرئیس هیئتمدیره، اعضای هیئتمدیره، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد. در این مراسم مجتبی حیدری با تأکید بر اهمیت توانمندسازی شعب و نمایندگان، ایجاد انگیزههای درونی و حفظ کرامت کارکنان گفت: استفاده از هوش مصنوعی در فعالیتهای […]
استخدام قهرمان کشتی جهان در بیمه البرز
مدیرعامل بیمه البرز با قدردانی از افتخارآفرینیهای مهدی یوسفی حاجیور، قهرمان کشتی جهان و آسیا، از این ملیپوش پرافتخار حمایت کرد. ▪️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، موسی رضایی، مدیرعامل بیمه البرز، با اشاره به جایگاه والای قهرمانان ورزشی در ارتقای نام […]
تقدیر مدیر عامل بیمه آسیا از مدیر بیمه های باربری
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست شورای مدیران این شرکت از تلاش و همکاری مدیر بیمه های باربری در راستای رسیدگی سریع و پرداخت خسارت حادثه بندر شهید رجایی قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست […]
شعبه جدید بیمه البرز در پایتخت افتتاح شد
پرداخت خسارت سریع و خدمت رسانی گسترده تر؛ پیام افتتاح شعبه جدید بیمه البرز در غرب تهران شعبه جدید پرداخت خسارت بیمه البرز در پارکسوار پونک با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران و شبکه فروش این شرکت افتتاح شد. به گزارش روابطعمومی بیمه البرز، هدف از راهاندازی این شعبه، ارتقای سطح […]
به مناسبت هفته دولت ؛گزارش برخی فعالیت ها و دستاورد های مهم شرکت بیمه آسیا در سال نخست دولت وفاق ملی
به مناسبت هفته دولت 🔹گزارش عملکرد سال نخست دولت وفاق ملی گزارش برخی فعالیت ها و دستاورد های مهم شرکت بیمه آسیا
اخبار بیمه مرکزی
جواد گودرزی مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی:صنعت بیمه در بین ذینفعان فرآیند کاهش تلفات جادهای، نقشی دوگانه ایفا میکند
جواد گودرزی مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی در یادداشتی نوشت: قضاوت شتابزده درباره طرحهای در حال اجرا که هنوز به ایستگاههای انتهایی خود نزدیک نشده در نگاه خوشبینانه نشانه سادهانگاری در خصوص مقوله فرهنگ و فرهنگسازی است. رویکرد علمی و نگاه آماری به طرحها و پروژههای فرهنگسازانه یکی از ضرورتهای توسعه کشور […]
نرخ دیه سال ۱۴۰۴ و حق بیمه شخص ثالث ۱۴۰۴
نرخ دیه و حق بیمه شخص ثالث سال ۱۴۰۴ با آغاز سال ۱۴۰۴، نرخ دیه و میزان حق بیمه شخص ثالث یکی از مهمترین دغدغههای رانندگان، بیمهگذاران و فعالان حوزه بیمه است. این تغییرات هر ساله بر اساس تصمیمات قوه قضاییه و شورای عالی بیمه اعلام میشود و تأثیر مستقیمی بر هزینههای مربوط به بیمه […]
آمار مصدومان و فوتی های حوادث رانندگی توسط بیمه مرکزی منتشر شد
آمار مصدومان و فوتی های حوادث رانندگی رئیس کل بیمه مرکزی آمار مصدومان و فوتی های حوادث رانندگی نسبت به شاخص هر ده هزار وسیله نقلیه منتشر کرد؛ بر این اساس: افزایش مجدد تعداد فوتیهای حوادث رانندگی در ایران بررسی آمار تصادفات رانندگی نشان میدهد که تعداد فوتیهای ناشی از حوادث رانندگی به ازای هر […]
گزارش دکتر خسرو شاهی در ارتباط با مباحث فروش آنلاین
به گزارش اورژانس بیمه رئیس کل بیمه مرکزی در اخرین گزارش خود به توضیحاتی در ارتباط با مباحث مربوط به فروش آنلاین بیمه پرداخت: گزارش ۷ در سه ماه گذشته جلسات مشورتی و تبادل نظر بسیاری بصورت فردی و جمعی داشتهام. اما بیشترین این جلسات درباره موضوع شبکه فروش و با انجمنهای نمایندگان و کارگزاران […]
جزئیات فرایندهای مرتبط با پرداخت خسارت افت خودرو تشریح شد
با حضور معاون توسعه و نوآوری نهادناظر و مدیران این حوزه؛ جزئیات فرایندهای مرتبط با پرداخت خسارت افت خودرو تشریح شد پیش از این هیچگاه قاعده مشخص و وحدت رویه در خصوص افت قیمت خودرو در صنعت بیمه و همچنین مراجع قانونی و قضایی وجود نداشته و باید دستورالعملهای داخلی تهیه و تدوین شود. به […]
اعضای شورای سیاستگذاری فن آوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی تعیین شدند
رئیس کل بیمه مرکزی در احکامی جداگانه دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی را منصوب کرد. به گزارش اورژآنس بیمه بر اساس این احکام معاون توسعه و نوآوری، معاون نظارت، معاون توسعه مدیریت منابع، رئیس مرکز فناوری و امنیت اطلاعات توسعه هوشمند و مشاور رئیس کل در امور فناوری اطلاعات […]
صدور ۳/۵ میلیون فقره بیمه زندگی در۶ماهه نخست ۱۴۰۳
طبق آمار منتشر شده توسط بیمه مرکزی ، شرکت های بیمه ای در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ مجموعا ۳.۵ میلیون فقره بیمه زندگی را صادر نموده اند در اینفو گرافی تهیه شده توسط مرکز آمار بیمه مرکزی و منتشر شده توسط روابط عمومی بیمه مرکزی ، میزان حق بیمه تولیدی تعداد و […]
گزارش چهارم رئیس کل بیمه مرکزی
پرویز خوشکلام خسروشاهی در کانال شخصی خود در قالب گزارش چهارم ، مطالبی در ارتباط با جلسه با رسانه های تخصصی صنعت بیمه را بیان نمود بعد از ظهر یکشنبه این هفته، دومین جلسه گفتگو و تبادل نظر با فعالان صنعت بیمه با حضور منتخبی از رسانههای تخصصی بیمه در بیمه مرکزی برگزار شد. این […]
رسانه های تخصصی بیمه بخش بیشتری از فعالیت خود را به بازتاب دغدغه های مردم در خصوص صنعت بیمه اختصاص دهند
رئیس کل بیمه مرکزی در اولین جلسه از سلسه نشست های گفتگو محور با رسانه های تخصصی صنعت بیمه: رسانه های تخصصی بیمه بخش بیشتری از فعالیت خود را به بازتاب دغدغه های مردم در خصوص صنعت بیمه اختصاص دهند به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر پرویز خسروشاهی که […]
برداشت نادرست از برخی ارقام صورتهای مالی نهاد ناظر بیمه
به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی فرایند و میزان پرداخت تسهیلات به کارکنان نهادناظر صنعت بیمه منطبق بر قوانین بالادستی و مصوبات شورای پول و اعتبار صورت می گیرد. بر اساس این گزارش، آنچه که در صورت های مالی بیمه مرکزی منتشر میشود در حقیقت مانده کل اصل و سود مطالبات بیمه مرکزی […]
اخبار استانها
رضا یدالهی رئیس هیات مدیره کانون نمایندگان بیمه البرز: تقریبا صفر تا صد اقدامات استارتآپها غیرقانونی است
رضا یدالهی رئیس هیات مدیره کانون نمایندگان بیمه البرز به ریسک نیوز توضیحات زیر را ارائه داد: شفافیت کلیدواژه ای پرکاربرد در ادبیات سیاسی این روزهای ایران است. در سال های اخیر طرح، لایحه و قوانین مختلفی در این رابطه مطرح شده اند؛ از طرح نافرجام شفافیت آرای نمایندگان تا قانون ترویج شفافیت و دسترسی […]
افتتاح ساختمان جدید بیمه دی در استان گیلان
عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه دی در آیین گشایش ساختمان جدید بیمه دی در شهر رشت گفت: عملکرد بیمه دی مورد اعتماد بخش عمدهای از جامعه ایران قرار دارد. #اخبار_شهرستان #بیمه_دی
افتتاح ساختمان جدید شعبه تربتحیدریه بیمه دانا
افتتاح ساختمان جدید شعبه تربتحیدریه بیمه دانا آیین افتتاح شعبۀ تربتحیدریه بیمه دانا با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل این شرکت، اعضای هیئتمدیره، مدیران و برخی مقامات این شهرستان برگزار شد. در این مراسم دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره شرکت بیمه دانا در آیین افتتاح شعبۀ بیمه دانا در شهر تربتحیدریه که […]
برگزاری جلسه مشترک انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان فارس با مدیر کل بیمه ایران استان
اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه در جلسه ای با مدیر کل بیمه ایران استان بر همکاری های متعامل تاکید کردند. به گزارش روابط عمومی استان در این جلسه بر تداوم همکاری ها و همراهی های متقابل باهدف شفاف سازی در عملکردها و فراهم آوری زمینه های علمی و تجربی مناسب برای تصمیم گیری های مطلوب […]
در اعتراض به کاهش هزینه صدور بیمه شخص ثالث
در اعتراض به کاهش هزینه صدور بیمه شخص ثالث صورت گرفت عدم شرکت انجمن صنفی بیمه ایران در مسابقات سالروز تاسیس بیمه ایران در فرح آباد و عدم شرکت رئیس انجمن صنفی استان خراسان رضوی در جشن سالروز تاسیس بیمه ایران در تهران
مقالات و تحلیل ها
دامپینگ در بیمه های بدنه ، تهدیدی برای پایداری صنعت بیمه کشور
🔺🔺دامپینگ در بیمه های بدنه ، تهدیدی برای پایداری صنعت بیمه کشور : 📝به قلم محمد شفیعی رییس هیأت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا 📂مقدمه : صنعت بیمه نقش اساسی در مدیریت ریسک و ثبات اقتصادی دارد. پایداری مالی شرکتهای بیمه مستلزم دریافت نرخهایی است که هم هزینههای خسارت را پوشش […]
در مقاله ای از عزت الله احمدی ؛زیست رسانه ای و اجتماعی شرکت های بیمه
از شعبه تا شبکه از ارزیاب خسارت تا ارزیاب افکار عمومی ایجاد و القای درک و فهم مدرن و کاربردی در خصوص مقوله رسانه نزد مدیران ارشد شرکت های بیمه، رسالتی است بر بالین فعالین رسانه ای و کارشناسان روابط عمومی. شرکت های بیمه بعنوان بنگاه اقتصادی ارائه دهنده ی محصولی با ماهیت اجتماعی و […]
به مناسبت روز کارمند ؛ نقش کارمندان در توسعه و پیشرفت صنعت بیمه به قلم دکتر ندا حق پرست
بمناسبت چهارم شهریور ماه روز کارمند؛ گرامی میداریم این روز بزرگ را به همه خدمتگزاران این مرز و بوم روز کارمند فرصتی ارزشمند برای قدردانی از تلاشهای بیوقفه و صادقانه سرمایههای انسانی است؛ سرمایههایی که در سکوت و بیهیاهو، چرخهای سازمان را به حرکت درمیآورند و زمینه رشد و تعالی صنعت را فراهم میکنند. در […]
مدیریت تعارض در تیم های فروش بیمه؛ نقش منابع انسانی در کاهش تنش های درون سازمانی
در مقاله ای از دکتر ندا حق پرست میخوانیم : در ساختار سازمانی شرکتهای بیمه، تیمهای فروش از جایگاهی حیاتی برخوردارند. این واحدها نهتنها مسئول تحقق اهداف فروش هستند، بلکه نقطه تماس مستقیم با مشتریان بوده و تصویر بیرونی برند بیمه را نیز نمایندگی میکنند. اما محیط رقابتی حاکم بر عملکرد این تیمها، فشارهای کاری، […]
آموزش و توانمندسازی کارکنان در صنعت بیمه؛ ضرورتی برای رقابتپذیری
مقاله ای از دکتر ندا حق پرست چکیده: آموزش و توانمندسازی کارکنان در صنعت بیمه، بهویژه در بخش فروش و خدمات، نقش کلیدی در ارتقای بهرهوری، رضایت شغلی و حفظ مزیت رقابتی شرکتها دارد. در مواجهه با چالشهای بازار و تحولات فناوری، سرمایهگذاری در آموزشهای تخصصی و مهارتهای نرم، همراه با بهرهگیری از فناوریهای نوین […]
عزت الله احمدی ؛ کارشناس بیمه : سه گانه رسانه ؛ هوش مصنوعی و بیمه
شرکت های بیمه باید در رسانه های اجتماعی ارزش های خود را به اطلاع مشتریان برسانند با اینکار یک تصویر ذهنی از خدمات شرکت در ذهن مشتریان ایجاد بکنند که توان تأثیرگذاری طولانی مدت روی ذهن افراد را داشته باشد. شرکت های بیمه می بایست با دراختیار گرفتن و استفاده از مدرن ترین ابزار رسانه […]
بیمه عمر، مشکل اجتماعی دارد
در حال حاضر از هر ده نفر، شش نفر هنگام جستجوی اطلاعات در مورد محصولات بیمه از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند. در این مطلب، پیشنهاداتی در مورد چگونگی سازگاری با این زیستبوم ارائه میشود. نیمی از شهروندان آمریکایی، بیمه عمر دارند، نیمی نیز ندارند. آیا این شرایط، نیمه پر لیوان است؟ یا نیمه خالی […]
مطالبات شبکه فروش
مسئولیت ارسال شیوه های متعارف بر عهده سندیکای بیمهگران
سندیکای بیمهگران ایران با مشارکت تمامی ذینفعان، طرح عملیاتی خود جهت مدیریت چالشهای موجود میان شیوههای متعارف و نوظهور فروش محصولات بیمهای را به بیمه مرکزی ارائه کند رئیس کل بیمه مرکزی در نشست هماندیشی با انجمن صنفی نمایندگان شرکت بیمه ایران با حضور مدیرعامل بیمه ایران و هیأت رئیسه سندیکای بیمهگران ایران: سندیکای […]
رضا یدالهی رئیس هیات مدیره کانون نمایندگان بیمه البرز: تقریبا صفر تا صد اقدامات استارتآپها غیرقانونی است
رضا یدالهی رئیس هیات مدیره کانون نمایندگان بیمه البرز به ریسک نیوز توضیحات زیر را ارائه داد: شفافیت کلیدواژه ای پرکاربرد در ادبیات سیاسی این روزهای ایران است. در سال های اخیر طرح، لایحه و قوانین مختلفی در این رابطه مطرح شده اند؛ از طرح نافرجام شفافیت آرای نمایندگان تا قانون ترویج شفافیت و دسترسی […]
برخط بودن ، حق کل شبکه فروش است نه ثروتمندان خارج از صنعت !
اورژانس بیمه بررسی میکند: برخط بودن ، حق کل شبکه فروش است نه ثروتمندان خارج از صنعت ! قرارداد یک طرفه و بدون مزایا (طبق آئین نامه های بیمه مرکزی) که توسط شرکت های بیمه با شبکه فروش بسته می شود ، نقطه شروع آسیب به شبکه فروش و عامل ارائه خدمات نا مناسب شبکه […]
از برخورد با استارتاپ ها تا مسائل مربوط به تامین اجتماعی روی میز دکترخسرو شاهی قرار گرفت
سندیکای بیمه گران و رییس کل بیمه مرکزی میزبان تشکل های صنفی از برخورد با استارتاپ ها تا مسائل مربوط به تامین اجتماعی روی میز دکترخسرو شاهی قرار گرفت به گزارش اورژانس بیمه ،روز گذشته دو جلسه مهم در سندیکای بیمه گران به شرح زیر در قالب شورای هماهنگی برگزار گردید: ۱. آقای یدالهی رییس […]
قطعی مکرر سامانه ثبت احوال ، پاشنه آشیل خدمات به بیمه گذاران
پاشنه آشیل خدمات مناسب نمایندگان بیمه به بیمه گذاران؛ قطعی مکرر ثبت احوال و سازمان های مرتبط دیگر در لیست سازمان های مرتبط با صدور یک بیمه نامه در شرکت های بیمه ؛ نام ثبت احوال و پلیس بیشتر به چشم می خورد. استعلام خودرو توسط API های پلیس ، سالهاست غیر […]
دیوار کوتاه شبکه فروش
کام بک درد سر ساز ؛ دیوار کوتاه شبکه فروش مهدی قمصریان از بازگشت لزوم پرداخت عوارض آزاد راهی برای صدور بیمه شخص ثالث در بودجه ۱۴۰۴ خبر داد. گویا بازهم شبکه فروش باید برای صدور یک بیمه نامه جور زیرساخت ضعیف دیگر سازمان ها را بکشد.
آموزش
مدیریت تعارض در تیم های فروش بیمه؛ نقش منابع انسانی در کاهش تنش های درون سازمانی
در مقاله ای از دکتر ندا حق پرست میخوانیم : در ساختار سازمانی شرکتهای بیمه، تیمهای فروش از جایگاهی حیاتی برخوردارند. این واحدها نهتنها مسئول تحقق اهداف فروش هستند، بلکه نقطه تماس مستقیم با مشتریان بوده و تصویر بیرونی برند بیمه را نیز نمایندگی میکنند. اما محیط رقابتی حاکم بر عملکرد این تیمها، فشارهای کاری، […]
آموزش و توانمندسازی کارکنان در صنعت بیمه؛ ضرورتی برای رقابتپذیری
مقاله ای از دکتر ندا حق پرست چکیده: آموزش و توانمندسازی کارکنان در صنعت بیمه، بهویژه در بخش فروش و خدمات، نقش کلیدی در ارتقای بهرهوری، رضایت شغلی و حفظ مزیت رقابتی شرکتها دارد. در مواجهه با چالشهای بازار و تحولات فناوری، سرمایهگذاری در آموزشهای تخصصی و مهارتهای نرم، همراه با بهرهگیری از فناوریهای نوین […]
صنعت بیمه از نگاه آمار
چکیده آمار عملکرد بازار بیمه در ۸ ماهه اول سال ۱۴۰۳
اداره مدلسازی آماری، بهرهوری و ارزیابی عملکرد بیمه مرکزی آمار تحلیلی عملکرد شرکت های بیمه بر اساس خود اظهاری آنها را منتشر کرد همت: علامت اختصاری «هزار میلیارد تومان» است. توضیح مهم: افزایش سهم بیمه درمان (با پیشی گرفتن از سهم رشته شخص ثالث-مازاد) در بازار بیمه، به علت دریافت حق بیمه بابت تمدید […]
آمار عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲ و مقایسه با سال ۱۴۰۱
آمار عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲ و مقایسه با سال ۱۴۰۱ بیمه آسیا نسبت به دیگر شرکت های هم تراز تعداد نماینده جنرال کمتری را در سال گذشته جذب نموده است تعداد نماینده جنرال جدید =۱۱۶ نفر تعداد نماینده عمر جدید =۶۰ نفر تعداد پرسنل اضافه شده = ۲۰۵ نفر به اهتمام […]
آمار عملکرد بیمه البرز در سال ۱۴۰۲ و مقایسه با سال ۱۴۰۱
آمار عملکرد بیمه البرز در سال ۱۴۰۲ و مقایسه با سال ۱۴۰۱ بیمه البرز نسبت به دیگر شرکت های هم تراز روند نزولی در جذب و نگهداری نماینده عمر داشته است و تعداد پرسنل بیشتری را استخدام نموده است تعداد نماینده جنرال جدید =۱۸۰ نفر تعداد نماینده عمر جدید =۲۱ نفر از دست […]
آمار عملکرد بیمه ایران در سال ۱۴۰۲ و مقایسه با سال ۱۴۰۱
آمار عملکرد بیمه ایران در سال ۱۴۰۲ و مقایسه با سال ۱۴۰۱ بیمه ایران نسبت به دیگر شرکت های هم تراز روند نزولی در جذب و نگهداری نماینده عمر داشته است و بیش از ۱۰۰۰ نماینده بیمه عمر منفک یا تبدیل به جنرال شده اند. تعداد نماینده جنرال جدید =۲۴۸ نفر تعداد نماینده […]
گزارش تحلیلی آمار عملکرد بازار بیمه در۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳
گزارش تحلیلی آمار عملکرد بازار بیمه در۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ (بر اساس ارقام خوداظهاری شرکتهای بیمه در سامانه سنهاب) الف- حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی به ترتیب حدود ۲۱۶.۸ و ۹۸.۲ همت (هزار میلیارد تومان) است. مبالغ حق بیمه تولیدی و خسارت […]
استارتاپ های بیمه
رضا یدالهی رئیس هیات مدیره کانون نمایندگان بیمه البرز: تقریبا صفر تا صد اقدامات استارتآپها غیرقانونی است
رضا یدالهی رئیس هیات مدیره کانون نمایندگان بیمه البرز به ریسک نیوز توضیحات زیر را ارائه داد: شفافیت کلیدواژه ای پرکاربرد در ادبیات سیاسی این روزهای ایران است. در سال های اخیر طرح، لایحه و قوانین مختلفی در این رابطه مطرح شده اند؛ از طرح نافرجام شفافیت آرای نمایندگان تا قانون ترویج شفافیت و دسترسی […]
فناوری های نوین و هوش مصنوعی
عزت الله احمدی ؛ کارشناس بیمه : سه گانه رسانه ؛ هوش مصنوعی و بیمه
شرکت های بیمه باید در رسانه های اجتماعی ارزش های خود را به اطلاع مشتریان برسانند با اینکار یک تصویر ذهنی از خدمات شرکت در ذهن مشتریان ایجاد بکنند که توان تأثیرگذاری طولانی مدت روی ذهن افراد را داشته باشد. شرکت های بیمه می بایست با دراختیار گرفتن و استفاده از مدرن ترین ابزار رسانه […]